Оплата і доставка

Доставка у межах Львова

Доставка в межах міста відбувається по можливості в той же день або на наступний день. У будь-якому випадку під час замовлення наші менеджери відразу узгодять з вами час доставки.

Доставка у межах Львова безкоштовна при замовленні на суму від 4000 грн. Вартість доставки замовлення, сума якого до 4000 грн., складає 100 грн.

Доставка за межі Львова здійснюється після узгодження умов доставки з менеджером на протязі 1-5 днів, при умові нормального доїзду до місця призначення. Вартість доставки за межі міста 8 грн. за один км., і 100 грн. зворотня дорога. Облік кілометражу починається від знаку "Львів" до місця призначення.

Великогабаритні товари, розмір яких перевищує 0,5х0,5х0,5 м.і вага більше 10 кг. за одиницю доставляються до під'їзду. При наявності ліфта занос товару у ліфт безкоштовний, за його відсутності, вартість підйому визначається на місці в залежності від габаритів, маси і складності (50-100 грн / поверх за одиницю).

Наші співробітники оперативно доставлять замовлення за вказаною вами адресою у зручний для вас час і продемонструють цілісність, комплектність і працездатність товару (для пристроїв, що працюють автономно), а також оформлять всі необхідні документи. З міркувань безпеки перевірка товару та товарно-грошовий обмін відбуватиметься в автомобілі кур'єра.

Доставка товарів відбувається з понеділка по суботу.

Самовивіз:

Зі складу-магазину по вулиці Замарстинівська, 10. У робочі дні з 10.00 до 18.30, з 10.00 до 14.30 в суботу, але в будь-якому випадку після узгодження замовлення з менеджером.

Оскільки асортимент товару дуже широкий, ми не можемо весь його розмістити на вітринах виставки. Тому просимо узгоджувати Ваш візит заздалегідь.

Оплата при отриманні - готівкова і безготівкова.

Доставка по Україні:

Доставка здійснюється тільки після повної передоплати товару за безготівковим розрахунком.

Доставка можлива за допомогою служб "Нова пошта", "Автолюкс" і "Нічний експрес".

За допомогою доставки ви можете отримати товар навіть у найвіддаленіших куточках нашої країни. В середньому доставка займає 1-5 дні, під час замовлення наші менеджери узгодять з вами дату і вартість доставки перед відправкою товару, вона розраховується індивідуально в залежності від товару, який пересилається. Замовлення може безкоштовно зберігається на складі на протязі чотирьох днів, після чого знімається пеня за зберігання, або відсилається назад. Доставка здійснюється у всі міста України.

Гарантія та сервісне обслуговування

На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов'язання виробника по усуненню в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 2-х тижнів до 36 місяців залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника.

Будь ласка, перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу, або керівництвом з його експлуатації).

Обміняти або повернути товар покупець може протягом 14 днів з дня покупки. Це право гарантує вам "Закон про захист прав споживача".

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, щоб товар не був у вживанні і не має слідів використання, подряпин, сколів, потертостей, товар має бути повністю укомплектований, з непорушеною цілісною упаковкою, збереженими ярликами і заводським маркуванням.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 7 днів. Якщо ви живете не у м.Львові, можете відправити товар назад за допомогою "Нової Пошти", "Автолюксу", "Нічного Експресу". Якщо у товару збережений товарний вигляд і упаковка, ми обміняємо його вам, або повернемо гроші. Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду придбаного обладнання, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт купівлі.

Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри, авторизовані виробниками. Ви можете звернутися в найближчий сервісний центр. Також ви можете відправити товар до нас, до Львова, тим же способом, яким його отримали, наприклад, за допомогою "Нової пошти". Ми самі відремонтуємо його в авторизованому сервісному центрі і відправимо його вам назад. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються: модель, серійний номер, гарантійний термін, дата продажу товару. Будь ласка, зберігайте його протягом всього терміну експлуатації. У гарантійному талоні ви знайдете адреси та телефони сервісних центрів, авторизованих виробником.

Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний. Для цього, будь-ласка, надайте нам: товар з повною комплектацією, гарантійний талон, документ, що підтверджує оплату, висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має "істотний недолік" і не підлягає ремонту.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:

  • порушена цілість гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, які виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схеми товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, попадання всередину корпусу сторонніх предметів і т. п.);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатацій.